יום ראשון, 12 באוגוסט 2018

מדפים מודולריים לרפואה


קניית מדפים מודולריים לאחסון של מוצרים רפואיים שונים יכולה להיות בחירה מעולה. עם זאת, יש עדיין ערפל רב סביב הבחירה כמו למשל דרך איזו פלטפורמה לקנות את המדפים וכמובן ממי כדאי לרכוש אותם. במאמר הזה נסביר לכם הכל על מדפים לרפואה, על השימוש שלהם ומאיפה קונים.

האם כדאי להזמין מדפים מהאינטרנט?


מדפים לרפואה אפשר להזמין גם מהאינטרנט ולמעשה מבלי שתראו את המדפים באופן פיזי כלל. האם הבחירה הזו נבונה? זו אולי שאלת השאלות והיא תלויה במגוון רחב של פרמטרים. אם אתם מכירים את החברה וכבר הזמנתם דרכה מדפים ואתם מרוצים מהבחירה אז יכול להיות שגם מדפים אלו יהיו בחירה טובה. יכול להיות שהמחיר יהיה נמוך מאוד והוא יהיה הכי משתלם שתמצאו בפער ניכר אך חשוב מאוד גם להבין בשביל מה המדפים. אם מדובר על אחסון במחסן שלם כדאי מאוד שתתרשמו מהם בעיניים שלכם.

ממי וכיצד נרכוש מדפים לרפואה?


·         חשוב מאוד לבחור את המדפים ממקום מנוסה שיש עליו חוות דעת חיוביות. חשוב מאוד לא רק לבצע סקר שוק לגבי המדפים עצמם אלא לגבי החברה שמוכרת אותם וחברה טובה בכל מקרה תשמח להעניק לכם ייעוץ אישי ועד להתאמה הכי טוב שיש.
·         חשוב לרכוש את המדפים כאשר ברורה לכם העסקה כולה. מי אחראי להוביל אותם? מי אחראי להתקין אותם? האם יש עליהם אחריות? אלו הן שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם כדי להבין האם אתם עושים את הבחירה הנכונה. יש מגוון רחב של חברות בשוק וחשוב לבצע השוואה בין השירות.

האם למדפים יש תקנים?


כמו לכל מוצר אחר גם למדפים יש תקנים. התקנים של מכון התקנים לרוב יתייחסו לעמידות לאש ובטיחות בסיסית וחשוב לזכור כי זה עדיין לא אומר שמדבור במדפים בטוחים לחלוטין. למעשה כאשר בוחרים מדפים לרפואה ולכל אחסון אחר, חשוב מאוד לבחון את עניין הבטיחות כי מדף אחד שקורס ליד יחידות מדפים אחרות יכול לגרום לנזק כבד למקום וזה משהו שאף אחד לא ייקח עליו אחריות. תבין תבחרו את החברה הכי טובה והכי אמינה לקניית המדפים וכך תוכלו להשתמש בהם בלב שקט.
המאמר "מדפים מודולריים לרפואה" פורסם לראשונה באתר מרפאות וציוד רפואה
Via merchav-clinics.co.il August 12, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה