יום שני, 13 באוגוסט 2018

מדפים מודולריים לארכיון משרד חקירות


כאשר אתם ניגשים לחוקר פרטי ומבקשים ממנו לחקור את בת הזוג כי נראה לכם שהיא בוגדת בכם, או שאתם רוצים לשכור את שירותיו של חקור פרטי לאיתור קרובי משפחה או שיעזור לכם להיחלץ מדין פלילי כלשהו, הוא חייב לתעד שאת כל מה שהוא רוצה ולאחסן. היכן הוא מאחסן אותם בצורה יעילה?


החומר מצטבר ויש צורך לסדר


חוקר פרטי עובד הרבה יותר ממה שנראה לכם. אמנם רוב האנשים לא ייעזרו בחוקר פרטי בכל חייהם וטוב שכך, הרי לרוב לא מדובר על בשורה משמחת שמובילה אתכם אליו, אך עדיין יש לו עבודה רבה ולחוקר מנוסה יכולים להיות עשרות לקוחות בו זמנית. משרדי חקירות חייבים לשמור את כל המסמכים הרלוונטיים והתיעודי של החקירות שלהם לפי חוק וזאת כדי להימנע מאי סדר במקצוע שגם ככה יכול להיות בעייתי מאוד מכמה בחינות בפעולות שבהם החוקרים נוקטים. החומר מצטבר והמדפים המודולריים הם היחידים שיעשו סדר.

למה כדאי לבחור במדפים מודולריים?


·         מדפים מודולריים יכולים לספק סדר וארגון למשרדי חקירות. מדפים מודולריים ניצבים מהקרקע ועד לגובה שיכול להגיע עד לגובה התקרה וכך למעשה גם מתקבל סדר וארגון בעין לנגישות מלאה לכל תיק ולכל קלסר וכמובן יש גם חיסכון במקום, שגם הוא משמעותי מאוד ולא רק למשרדים קטנים.
·         מדפים מודולריים מאפשרים גמישות רבה בשימוש בהם. אפשר להוציא מדף אחד וליצור שטח אחסון גבוה יותר במידה וזה נדרש, כך שאפשר להתאים אותו גם לאחר הקנייה. כמו כן, הרכב שלהם פשוטה ואין צורך בקידוח בקירות.

אלו אפשרויות קיימות בבחירה?


כאשר בוחרים מדפים לארכיון יש מגוון רחב של חידושים שאתם צריכים להכיר. לצד יחידות מדפים שיכולו להצטמצם בשטחן בלי צורך בפירוק להעברה פשוטה יותר וכמובן יחידות מדפים עם גלגלים עם בלמים בטיחותיים לניוד פשוט יותר, יש את מדפי הקומפקטוס. מדפים אלו למעשה מגיעים כיחידה מדפים אחת כאשר אין מרווחים בין היחידות. מה זה נותן? זה נותן עוד מקום על חשבון המעברים שלא קיימים. כיצד אפשר להגיע אל הפריטים שביחידות המדפים? כל מה שצריך לעשות הוא למשוך במאמץ פיזי קטן מאוד את יחידת המדפים הנחוצה והיא תיפתח בפניכם לסדר וארגון מושלם וחיסכון במקום.

המאמר מדפים מודולריים לארכיון משרד חקירות פורסם לראשונה באתר פורטל חוקרים פרטיים
Via investigates.co.il August 13, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה