יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

מדפי מתכת מודולריים לארכיון


אם אתם רוצים לסדר את הארכיון הטוב ביותר שיהיה נגיש בכל רגע לכל אחד מהמסמכים שיש בו, אתם חייבים לבחור מדפים מודולריים. מדפים לארכיון יכולים להיות בחירה נבונה בעיקר אם תקדישו זמן רב לבחירה, כאשר יש כמה פרמטרים שחשוב מאוד להתייחס אליהם.

מדפי מתכת מסודרים ומעוצבים


הדבר הראשון שאתם צריכים לשים לב הוא שאתם בוחרים מדפים חזקים ועמידים לכן העדיפות היא לבחירת מדפי מתכת. מצד אחד אתם יכולים להרים גבה ולתהות לגבי הפרמטר הזה שגם מדפים מודולריים לא אמורים להיות מדפים מעוצבים כשהם מיועדים לארכיון אלא כאשר הם נחשפים מול לקוחות כמו למשל לחנויות שונות של כמו נעליים או בגדים. הכוונה היא לאו דווקא למדפים ברמות גימור הכי גבוהות שיש אלא למדפים שיהיו נוחים בעין, שייצרו אווירה נעימה ושיהיה ניתן לחפש בהם את המסמך בצורה פשוטה. בסופו של דבר המדפים הם אלו שקובעים את המתאר. 

קל לשנות להתאמה מושלמת


מדפי מתכת מודולריים לארכיון יהיו הבחירה הכי טובה שיש בעיקר כי הם יכולים להתאים לכל אחסון. בגלל שאת המדפים אפשר להוציא מהמסילה ובכך למעשה להתאים אותם לכל פריט אתם מקבלים גמישות מלאה לאיזה מוצרים או פריטים שאתם רוצים לאחסן החל ממעטפות, פולדרים ועל קלסרים וגם פריטים אחרים שיכולים להישמר בארכיון. בסופו של דבר הגמישות בהתקנה ובפירוק של המדפים בדיוק מאותה סיבה, היכולת להוציא את המדפים בקלות, הופכת את הקנייה שלהם וההקמה שלה בארכיון להכי פשוטה שיש.

כמה עולים מדפים ממתכת?


אם תרצו מדפים לארכיון ותבחרו במדפי מתכת לארכיון הבחירה שלכם צפויה להיות יקרה יותר מאשר בחירה של חומרים אחרים כמו למשל פלסטיק ואפילו PVC שהוא תרמו פלסט איכותי במיוחד. בחירת סוג המדפים אולי נשמעת לכם כמו עניין של איכות מול תשלום אך היא הרבה יותר מזה, היא תקבע את האווירה בארכיון והיא תקבע גם את כאבי הראש שלכם בהמשך. לא מדובר רק על איכות השימוש אלא גם על תחזוקת המדפים. לכן שווה להשקיע במדפים ממתכת שיכולים לעלות החל מ-300 שקלים ליחידה קטנה וכמובן המחיר הכולל תלוי בכמות המבוקשת.
המאמר "מדפי מתכת לאחסון מסמכים רפואיים" פורסם לראשונה בפורטל רפואה רגילה ואלטרנטיבית
Via רפואה.co.il August 28, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה