יום רביעי, 20 ביוני 2018

מדפים לחנויות

מידוף חנויות מאפשר לנו לסדר את החנות בצורה אופטימלית מכמה בחינות

שימוש במדפים בחנויות מאפשר לנו הצגה נוחה וברורה של מוצרים רבים, כאשר רוב החנויות כיום משתמשות במדפים כאלו או אחרים לשם הצגת מוצריהם. מלבד היעילות בהצגת מוצרים על מדף, למדפים לחנויות השפעה רבה גם על מראה החנות, וכיום הם משמשים ככלי עיצובי לכל דבר כאשר ישנו מגוון רחב ביותר של מדפים ממנו ניתן לבחור.

אז מה כדאי לדעת על מדפים לחנויות?


·         התאמת המדפים למוצרים: ראשית, חשוב לבחור מדפים לחנויות אשר מתאימים למוצרים שנרצה להציג מכמה בחינות- גודל ורוחב המדף, החומר ממנו הוא עשוי, המשקל שניתן לשאת עליו וכדומה. כמו כן, מומלץ לבחור במדפים מודולאריים, בייחוד בחנויות בהן המוצרים משתנים מתקופה לתקופה, כך שניתן יהיה לשנות את סדר המדפים בהתאם למוצרים המוצגים בחנות בכל רגע נתון.
·         שימוש במדפים לשם עיצוב: כאמור, למדפים לחנויות השפעה גם על מראה החנות, והם משמשים כיום כאלמנט עיצובי לכל דבר. מגוון החומרים וסגנונות העיצוב המשמשים כיום לייצור מדפים מסוג זה מאפשרים לכל אחד לבחור את המדפים המתאימים ביותר לחנות שלו מבחינת מראה, ולהשתמש בהם בכדי להדגיש את הסגנון העיצובי הנבחר של החנות ולחבר את החלל מבחינה זו.
·         סידור המדפים: בחירה במדפים הנכונים אינה מספיקה בכדי ליצור את הרושם הנכון בחנות, וחשוב לשמור גם על הסדר שלהם. כיום ישנן מערכות רבות המסייעות לנו בשמירה על סידור המדפים, על מעקב אחר טריות המוצרים עליהם ועוד, כך שזה הולך ונהיה פשוט יותר לשמור על סדר זה בצורה מיטבית.

שימוש נכון במדפים לחנויות משפר לא רק את המראה, אלא גם את מכירת המוצרים


כאשר עושים שימוש נכון במדפים לחנויות, ניתן ליצור מראה ייחודי לחנות אשר מושך את עין הקונים ומעודד אותם לבצע רכישות במקום זה. כמו כן, סידור נכון של המדפים ושל המוצרים עליהם מאפשר הצגה בולטת ומושכת של המוצרים, דבר אשר לכשעצמו מעודד גם הוא רכישות על ידי קונים פוטנציאליים. כלל הדברים יחד הופכים את המדפים לכלי מכירה משמעותי ביותר.

המאמר "מדפים לחנויות" פורסם לראשונה באתר מדפים וציוד משלים לבית ולעסק
Via shelves.org.il June 20, 2018                  
http://www.shelves.org.il/%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה