יום שני, 24 בדצמבר 2018

מה זה קומפקטוס?


בהקשר של פתרונות אחסון מתאר המושג קומפקטוס מדפים מודולריים ופשוטים להתקנה שיכולים להתאים למגוון רחב של מקומות. בניגוד למדפים רגילים שמקובעים אל הקיר ולכן לא יכולים לזוז, מדפי קומפקטוס מותקנים על גבי מסילות. ההתקנה של המדפים על גבי מסילות מעניקה להם יכולת תנועה והופכת אותם לפתרון אחסון אידיאלי בחנויות, מחסנים, אולמות תצוגה, משרדים ועוד.

יכולת התנועה של המדפים המודולאריים מאפשרים להשיג גישה נוחה לכל מרחב האחסון ולא רק לחלק הקדמי. במילים אחרות, במקום להסתפק בחזית של המדף ניתן להשתמש גם בחלק האחורי שלו ופשוט להוציא אותו החוצה על גבי המסילה. יתרה על כך, למדפים מן הסוג הזה יש עוד המון יתרונות שמנוצלים היטב בעיקר בחנויות.

היתרונות של מדפי קומפקטוס 


הנה כמה יתרונות בולטים שנחשבים לחלק בלתי נפרד מהערך המוסף של מדפים מודולאריים:
א. גישה מהירה – האפשרות לגשת במהירות לכל סוגי הציוד והמוצרים עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי עסקים וחנויות. בזכות הגישה המהירה ניתן לחסוך זמן ולהגביר את התפוקה בעבודה מול לקוחות, ספקים וכן הלאה.

ב. שמירה על סדר וארגון – המדפים שיוצאים וחוזרים החוצה מקלים בשמירה על הסדר והארגון בחנויות ובתי עסק. היות והסדר והארגון קובעים לעיתים קרובות את התחושה של הלקוחות שנכנסים לחנות, צריך להשקיע זמן וכסף במחשבה עליהם מראש.

ג. דינאמיות – בעלי עסקים וחנויות לא תמיד יודעים כיצד המקום יתפתח ומתי הם יזדקקו לפתרונות אחסון נוספים. כאן נכנסים לתמונה היתרונות של מדפים מודולאריים שמותקנים על גבי מסילות ייעודיות. יתרה על כך, אין צורך בשום סוג של תחזוקה מיוחדת על מנת להשתמש במסילות והן מותקנות בתוך זמן קצר על ידי אנשי מקצוע.

לסיכום, מדפי קומפקטוס נוחים מאוד לעבודה בחנויות ואפשר לשלב אותם גם במשרדים ובתי עסק שונים. הערך המוסף של המדפים נובע מכך שהם מותקנים על גבי מסילות וכך אפשר להשיג בעזרתם גישה מהירה. כמו כן, המדפים מסייעים לשמור על סדר וארגון והם מייצגים פתרון אחסון דינאמי שעולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי חנויות.

המאמר מה זה קומפקטוס פורסם לראשונה באתר ריהוט ועיצובים
Via ריהוט.org.il December 24, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה