יום שלישי, 23 בינואר 2018

כמה עולים מדפים מודולריים

המדפים המודולריים נכנסו לתודעת כל הציבור וכיום ניתן לראות אותם גם בבתי מגורים רבים, במטבחים ואפילו בסלונים, כאשר במפעלי ייצור או יותר נכון במחסנים שלהם הם נמצאים כבר שנים רבות ולגבהים מסחררים. זה הזמן להבין כמה עולה התענוג, וכיצד אפשר לקנות נכון.

מדפים בכל מיני גדלים


עוד לפני שנדבר על המספרים שמאחורי מדפים מודולריים, צריך להבין שזה רק נושא כולל ולמעשה יש מגוון רחב של סוגים שונים, גדלים שונים, חומרים שונים וכמובן מותגים שונים. יש מדפים איכותיים יותר ואיכותיים פחות, יש מדפים שיכולים להיות משתלמים יותר למרות שהמחיר יקר יותר ויש כאלו שאמנם זולים אך יש סיכוי שתצטרכו לתחזק אותם בעלות יותר יקרה מהשקעה במדפים אחרים. כדי לבחון את נושא המחיר  יש צורך לבחון את כל הפרמטרים וכיצד הם משפיעים עליו.

כמה עולים מדפים מודולריים?


·         גודל המדפים המודולריים הוא הפרמטר שמשפיע על המחיר יותר מהכול. ככל שהמדפים יהיו רבים, גבוהים ורחבים יותר אתם תשלמו יותר. מדפים ברוחב של מטר ובגובה של 2 מטרים יעלו בין 100 ל-200 שקלים כאשר יחידות מדפים בגובה כמה מטרים שלמים וברוחב משמעותי יעלו מחיר נוח יותר בהשוואה לאותו גודל, אך מחירם הכללי יכול להגיע לעשרות אלפים.
·         מדפי אלומיניום יעלו יותר ממדפי פלסטיק ואפשר גם להבין למה. אמנם מדפי פלסטיק יכולים להשתלב במתארים ביתיים בצורה טובה במיוחד אך אלומיניום הוא חומר הרבה יותר איכותי, חזק ויציב מאשר פלסטיק.
·         אם תבחרו מדפים מודולריים ממותג מוכר תשלמו עליהם יותר, אך מדובר במדפים יותר איכותיים שפחות מתעקמים ופחות נשרטים. גם כאן צריך לבצע סקר שוק כדי לבחון מי פועל בתחום.

עדיף להשקיע לטווח ארוך


כשקונים מדפים, לא מדובר על משהו לטווח הקצר אף פעם. אין אנשים שקונים מדפים מודולריים לטווח הקצר כי מדובר גם ככה על הוצאה גדולה והרכבה שלא תמיד תהיה פשוטה, ובכל מקרה אתם רוצים שהמדפים יתאימו למקום וישרתו אתכם בצורה אמינה אז זה הזמן להשקיע. מדפים שלא יכולים לשאת את הפריטים שלכם עלולים לקרוס ובכך להביא לבזבוז כסף הרבה יותר גדול, כאשר מדפים שמחלידים יצטרכו תחזוקה יקרה וכמובן לעתים החלפה טרם המועד. תשקיעו במדף איכותי ותימנעו מכל הצרות והבזבוזים הללו.

הפוסט " כמה עולים מדפים מודולריים" פורסם לראשונה בטמבלר של קומפקטוס

Via smartcompactus.tumblr  January, 24 , 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה