יום חמישי, 28 בדצמבר 2017

מדפים מודולריים למחסן

אם אתם רוצים לבחור מדפים מודולריים למחסן אתם חייבים לדעת כיצד לבחור נכון, ואי אפשר לבחור נכון אם אתם לא יודעים אלו אפשרויות קיימות בשוק. זה הזמן להכיר את עולם המדפים המודולריים, להבין מה אתם צריכים, איך לגלות מה אתם צריכים ולגלות את המדפים הכי יעילים שיש.

למה המדפים המודולריים כל כך פופולריים?


כמעט בכל מקום שאליו תגיעו תוכלו למצוא לפחות יחידת מדפים מודולרית אחת. בבתים רבים כבר יש מדפים מודולריים במטבח, בעסקים מדפים מודולריים הפכו לעניין די שגרתי כאשר במחסנים גדולים הם עניין של הרגל. המדפים האלו הם הפתרון הכי טוב שיכול להיות לכל מחסן ולכל שטח שמוקצה לאחסון כי הם מאפשרים מצד אחד אחסון בטוח וארוך טווח ומצד שני הם נגישים מאוד וחוסכים במקום. האחסון מתבצע לגובה כאשר ככל שיש יותר מדפים ניתן לחסוך יותר מקום, כאשר את המדפים עצמם ניתן להתאים לגובה המוצרים כי הם נגללים על מסילה.

איך בוחרים את המדפים הנכונים?


·         קודם כל כדי להבין מה אפשר לבחור, צריך להכיר את כל האפשרויות, כי רק כך תדעו שאתם בוחרים נכון. עם מדפי קומפקטוס מידוף לא אמור להפריע לכם כי מדפים אלו מציגים שילוב מנצח בין אחסון טוב לבים מחשבה מחוץ לקופסה. מדפי קומפקטוס הם למעשה יחידות מדפים רבות שנמצאות זו לצד זו בלי מרווחים ביניהם, כאשר ברגע שאתם צריכים יחידת מדפים אחת כדי לקחת משהו, אתם פשוט יכולים למשוך אותה. כיום אפילו קיימות גרסאות חשמליות כך שאין צורך להפעיל מאמץ כלל.

·         אם מדפי קומפקטוס מידוף לא נראה לכם הולם מכל מיני סיבות, חשוב לדעת לבחור מדפים מודולריים איכותיים שיהיו חזקים לטווח הארוך. תמיד רצוי לבחור מדפים מאלומיניום כיוון שהוא החומר הכי טוב כנגד הלחות ויחד עם זאת הוא יכול לשאת משקלים כבדים, אך גם מדפי פלסטיק איכותיים יכולים להיות שימושיים במיוחד אם הם מיצרן מוכר ומוביל בתחום.
תמיד מומלץ לבחור את המדפים שמגיעים בגובה שמתקרב לגובה התקרה, וכך תרוויחו מדפים מודולריים איכותיים לחיסכון הכי גדול שתוכלו לקבל במקום.

המאמר מדפים מודולריים למחסן פורסם לראשונה באתר טופמוברס- עוברים דירה  
topmovers.co.il December,28,2017 via




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה